2014-10-12

I detta väder och rusk vill vi pigga upp din arbetsvecka med 20% rabatt på alla dina Uber-resor under arbetstid. Låt Uber ta dig till och från jobbet, till mötet eller varför inte till flygplatsen? 20% rabatt på alla Ubers mellan kl 7:00-17:00 denna arbetsvecka!

GÖR SÅ HÄR

Gå till ERBJUDANDE i din Uber-app

Skriv in koden BIZSWE

Du är nu redo att åka med 20% rabatt*

*Gäller alla Ubers i Stockholm och Göteborg, måndag till fredag den 13-17/10, kl 7-17.

DELA NYHETEN

TWITTER  -  FACEBOOK

ANSLUT DITT FÖRETAG TILL UBER

Ubers magi finns nu för företag! Första versionen av Uber for Business finns i alla våra 45 länder runt om i världen och fungerar som ett self service-verktyg för små till medelstora företag, helt kostnadsfritt. Som företag kan du nu skapa ett företagskonto direkt kopplat till företagskortet. Du bestämmer själv vilka anställda du vill ansluta till företagskontot och deras företagsresor debiteras direkt på företagskortet. Glöm utläggsrapporter, nu hamnar dina anställdas kvitton direkt i din adminsida på Uber for Business, tillsammans med en kvittoanteckning. Läs mer om Uber for Business här.

KOM IGÅNG HÄR

VILKEN UBER ÄR DIN UBER?

uberX – budgetvarianten av Uber, vardagliga bilar som Toyota Prius. Prisklass: 30% lägre än taxipriser, 199 kr i jämförelsepris.

UberBLACK – premium, svarta sedaner som Mercedes E klass eller BMW 5-serie. Prisklass: likvärdigt med taxipriser, 295 kr i jämförelsepris.

UberLUX – créme de la créme, svarta lyxiga och rymliga sedaner som Mercedes S-klass eller BMW 7-serie. Prisklass: något högre än taxipriser, 422 kr i jämförelsepris. Finns endast i Stockholm.

Du hittar mer information om biltyper och priser mm. direkt på vår hemsida. Läs mer om Göteborg här och Stockholm här.

INTE TESTAT UBER?

Ladda ned Uber-appen och registrera dig  med erbjudandekod BIZSWE för att ta del av Business Week erbjudandet. Du kan också registrera dig här!

Show more